Hasta la vista Chiang Mai, tere Bangkok!

Meie viimased päevad Chiang Mais olid seiklusterohked. Seda eelkõige mulle, Liisale. Peale mägesid saime veeta öö nende hostelis, mis oli ametlikult vanim Chiang Mais. 60’te hõng oli täielikult tunda, vana mööbel ja uks, mis sulgus nagu aknakatted. Mulle meenus kohe hostel filmist ” The Beach”.

Pärast seda ööd saime uue hosteli, mis oli suhteliselt niru ja lärmakas asukohas. Samas 150 bahti ehk 2,5 € ei saa ka erilisi mugavusi pakkuda. Esimene öö oli minu jaoks suhteline piin, sest akna taga asus boiler, mis iga 5-10 minuti taga undama hakkas. Õnneks saime toa vahetatud, aga selle akna taga asus restoran, seega igasugune taldrikute kõlksumine, valjud sünnipäevalaulud jne oli kuulda samahästi kui meie enda toas.

Kristian suutis endale külge tõmmata korraliku külmetuse ja sada muud tervisehäda seega veetis ta mitu päeva voodis. Mina aga otsisin endale tegevust ning leidsin hea võimaluse rattarendi näol. Sain kohalikelt soovitusi minna ilusa järve äärde umbes tunniajase rattasõidu kaugusel. Ja nii ma teele asusin, leidsin pargi, kuid järve mitte. Leidsin põnevaid kohti ja avastasin linna, sest pöörasin mitu korda ootamatus suunas. Peale viietunnist velotamist kuuma ilmaga jõudsin lõpuks enne pimedat tagasi hostelisse.
Järgmisel päeval asusin uuele katsele ja leidsin õige koha. Huay Tung Tao on imeline järv ääristatud bambushüttidega, kus kohalikud puhkamas käivad. Sõin seal lõunat, lugesin raamatut ning seiklesin tagasi koju. Mönusat kaks päeva rattaga!

20140208-162448.jpg Kes ütles, et rõõmsaid elevante ei ole olemas?

Eksimisel on ka omad eelised, näha ja kogeda imelist maailma oma ümber.

Huay Tung Tao hütikesed.

Käisime ka Night Bazaaril eks öö marketil. See toimub igal õhtul, kuid meie jõudsime sinna alles viimasel õhtul. Kaup on veidi erinev teistest marketitest, kuid suuresti sama. Palju rahvast, muusikat, kaupa ja restorane. Väga lahe atmosfääri ning mõnus jalutada ja ostelda.

Banana roti ehk banaanipannkook. Mmmmmm…..

Viimasel päeval Chiang Mais käisime Kristianiga veel viimasel templituuril.

Võtsime ööbussi ja sõitsime Bangkoki, et lennata Siem Reapi ( Kambodža).
Ilmselgelt oli buss vale valik, sest piltidel näidatud luksuslike võimaluste asemel oli tavaline kitsas Taisto buss. Seega kell 5 hommikul Bangkoki jõudes olime suhteliselt väsinud ja segaduses. Viisime seljakotid lennujaama, sest meie lend läks 19.50 õhtul. Senikaua plaanisime mõnes pargis puhata ja lugeda. Ilmselgelt see plaan ei täitunud, leidsime küll pargi, kuid otsustasime edasi jalutada ja vaadata, mis saab. Bangkok on selline linn, mis elab kõigi su meelte peal, prügihais, fekaalilõhn, meeletu liiklus, segased taksojuhid, pealetükkivad tuk-tuki juhid, rahvarohked turgudele muudetud tänavad ja palavus. Jalutasime mitu tundi ringi ning lõpuks leidsime varjupaiga templi õues, kus alati on rahulik ja varjuline.

Sealt võtsime takso, et minna veel paariks tunniks parki. Taksojuhid Bangkokis kasutavad taolist skeemi, et pakuvad soodsat sõitu, aga klient peab teatud juveeliärist vms ettevõttest vähemalt 15 minutit läbi käima, et nad saaksid endale 5 liitrit kütust. Otsustasime, et vaatame järgi, mis värk sellega on. Meid tervitati juveeliäris kenasti, kuid proovisime kavalalt läbi lipsata, käisime vetsus ja vaatlesime maale ning kui 15 minutit täis sai läksime välja. Kuid meie taksojuht ütles, et nii ei saa ta kütust ja peame reaalselt poodi kûlastama muidu peame juurde maksma. Okei, jalutasime juveeliäris vestlesime oma teenindajaga ning lõpuks pääsesime välja. Omamoodi kogemus kohe kindlasti.

Peagi saime lennujaama ning seiklus Kambodžasse võis alata!